ul. Medyków 16, 40-752 Katowice
tel.: 503 005 408
fundacja@spina.com.pl

SPINGÓRY czas zacząć…

Od 2019 r. nasza fundacja realizuje sportowy projekt Spinogóry. Przemierzamy szlaki górskie z naszymi podopiecznymi. W zeszłym roku, dzięki sprzyjającej aurze, zdobyliśmy Kozią Górę, Halę Boraczą, dotarliśmy do schroniska na Przysłopie pod Barania Górą. Wyprawy te były nie lada wyzwaniem, ale również ogromną przygodą pełną radości, uśmiechu i dobrej zabawy. Wędrówki te zaostrzyły nasz apetyt na góry i również na rok 2020 zaplanowaliśmy wspólne wędrowanie. Niestety COVID-19 pokrzyżował nasze plany, ale nie pozbawił hartu ducha. Nie zarzuciliśmy naszych marzeń, i gdy okoliczności stały się przychylniejsze wyruszyliśmy w góry. Na pierwszy wypad udaliśmy się do zaprzyjaźnionego schroniska na Przysłopie pod Barania Górą. Piękne okoliczności przyrody, dobre towarzystwo pozwoliły na nowo poczuć smak życia. Zachęceni tym wyjściem, planujemy dalej… w najbliższym czasie Hrobaczą Łąką, a dalej, gdzie marzenia, wózki poniosą.

Przygoda nas wzywa, a po drodze jeszcze biwak w Łące 20.06.2020 – Aktywna SPINA.